orderafhandeling

Bestellen

Bestellen bij Hinck gaat zo:

Stap 1. Voeg alle gewenste Hinck producten toe aan je winkelwagen. Kies voor optie verder winkelen en winkel gezellig verder. Kies je voor optie doorgaan naar afrekenen, lees dan verder.

Stap 2. Vul hier je adresgegevens in. Wil je dat jouw bestelling op een ander adres geleverd wordt, vul dan rechts dit adres in. Deze gegevens worden ook in je account opgenomen, zodat je volgende bezoek aan Hinck nog makkelijker en sneller verloopt.

Stap 3. Lees de aanvullende gegevens nog even door.

Stap 4. Betalen, selecteer hier de optie waarmee je wilt betalen.

Stap 5. Vink nog even aan dat je het eens bent met onze algemene voorwaarden en klik vervolgens op bestelling afronden met betaalverplichting. Wij zorgen er dan voor dat de producten zo snel mogelijk jouw kant uitkomen.

Afhankelijk van de gekozen betaaloptie verschijnt het volgende in beeld.

Stap 6. In beeld verschijnt nu een overzicht van je bestelling en onze bankgegevens.

Betalen

Voor jou is het belangrijk dat je weet bij wie je winkelt. Voor Hinck geldt dat wij www.hinck.nl gebruiken voor de verkoop van onze producten. Voor het verzenden van gevoelige informatie, maken wij gebruik van een beveiligde internetverbinding, een secure internet connection (SSL). Jouw betaaltransacties worden gebruiksvriendelijk verwerkt en beveiligd door het betaalsysteem van Pay.nl.

Bij Hinck kun je betalen met IDEAL of bankoverschrijving.

De gegevens voor de bankoverschrijving zijn:

Hinck B.V.

Rabobank Almere
Rekeningnummer:NL53RABO0184578752
Swift/BIC nummer: RABONL2U

Bezorgen

Bestellingen worden verstuurd met Postnl, het tarief dat Postnl ons berekent, berekenen wij een op een door. Houd rekening met 3 werkdagen na ontvangst van jouw bestelling en betaling. Hinck kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor beschadiging aan pakketten die tijdens het verzendtraject en/of de bezorging ontstaan zijn. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, neem dan direct contact met ons op customerservice@hinck.nl of 020-2010880.

Retourneren

Mocht het voorkomen dat je jouw bestelling retour wilt sturen, laat dit ons weten via het herroepingsformulier. Of stuur een email naar customerservice@hinck.nl. Vermeld in je mail het ordernummer, datum levering en je gegevens. Wij willen graag weten wat je van onze producten vindt en misschien wil je de moeite nemen ons te laten weten waarom je het artikel retour stuurt. Alvast onze dank hiervoor. De kosten (gelijk aan het genoemde verzendbedrag in je bestelling) voor retourneren kan Hinck niet voor haar rekening nemen. Stuur het product in de originele verpakking terug. Niet in originele verpakking retour gestuurde goederen, kunnen wij niet in ontvangst nemen. Let op! Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Hinck B.V. niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde producten. Vraag daarom altijd om een trackingnummer bij het postagentschap (daarmee is het verzendtraject van het pakket te volgen). Je hebt een zichttermijn van 14 kalenderdagen op jouw bestelde artikel vanaf het moment van ontvangst van de producten.

Na ontbinding van de overeenkomst en ontvangst van de goederen door Hinck, zal Hinck het bedrag van de overeenkomst binnen 14 dagen retourneren.